.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پخش خطبه های نماز جمعه بابل در شبكه اینترنت
هم اکنون زیر ساختها و تجهیز و تکمیل سایت و سیستم رایانه ای مصلی نماز جمعه بابل و طراحی سایت مستقل برای این ستاد آماده و زمینه پخش مستقیم نمازجمعه این شهر برروی اینترنت فراهم شده است...
پخش خطبه های نماز جمعه بابل  در شبكه اینترنت

خطبه های نماز جمعه بابل به طور زنده از اینترنت پخش می شود

به گزارش شمال نیوز مهندس حسنجان عباسپور قمی مدیر عامل شرکت مخابرات مازندران در دیدار اعضای شورای مرکزی ستاد نماز جمعه بابل با اعلام امادگی شرکت مخابرات مازندران در جهت کمک به اطلاع رسانی نماز جمعه بابل گفت: خوشبختانه نماز جمعه بابل از نماز های نمونه کشور هم در محتوا و هم در کیفیت و کثرت تعداد نمازگزاران در سطح کشور است .
وی تصریح کرد: نماز جمعه سنگر حفظ و پاسداشت و ترویج ارزشهای مقدس نظام جمهوری اسلامی است و لذا همه مسئولان باید در این راه و پیام رسانی این دستاورهای مقدس تلاش و مساعدت جدی داشته باشند.
و با اشاره به حضور سایت ها ی مذهبی و دینی در جهت تعظیم شعائردر عصر اطلاع رسانی گفت: حضور موفق و جدی تلاشگران فرهنگی دشمنان می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند. مهندس عباسپور در ادامه بر اعلام آمادگی این شرکت در جهت بستر سازی و ایجاد تسهیلات جدید در جهت پخش زنده و مستقیم خطبه های نماز جمعه بابل در اینترنت خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یکی مثل شما 17 ارديبهشت 1387
با سلام وخسته نباشید می خواستم بگم که چی درست علم پیشرفت کرده رفته فرهنگ بالا است ولی چرا می خوان موقعیت حضوری وثواب اون روبگیرند هان .......................

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.